Kanımda enfeksiyon çıktı ama onmeli değil dedi doktor gebelik te avuç içinde kaşıntı kötü diye okudum internette bundan da Bi kaç kişi yazdı ama doktor alerjidir falan dedi . Yinede antibiyotik yazdı Bi de krem yazdı. Gebelik kolestazı olsa kanda çıkardı dimi