Kızlar merhaba şimdi hastaneden geliyorum 38+3 adet tarihine göre günümüz. Nst çekildi 89 üzeri 3 sancım çıktı. Sonra çatı muayenesi yaptı doktorum çok sancı çıkınca. Fakat hiç açıklığın yok yatış yapamam git sancın olunca gel dedi. E zaten sancım var ben napıcam. Bide o çatı muayenesinde baya ittirdi uludum resmen. Eve geldim lavaboya gittim nişan gelmiş. Böyle bir durum yaşayan var mı iki gecedir sancıdan hiç uyuyamıyorum nerdeyse