Babyyyyyyyy Kızlar 27 . Haftamdayım bayram da 9 10 saatlik yola gitmeyi düşünüyorum kendi aracımızla Dr soracağım tabii ama uzun yolculuk yapan var mı aranızda zor oluyor mu
Koztaburcan Babyyyyyyyy bende aynı 9 saatlik yolculuk yapıcam bugün doktora sordum önermiyoruz ama sakıncası yok dedi bebek sağlıklıysa sorun olmuyor molalar da yürüyüş yap ayakların açılsın her molada yürüyüş yap biraz dolaş sıkıntı olmaz inşallah