Selam hanımlar.Kızlar kızım var 2yaş , 2 ay sezeryen oldum , 2 ciye daha çok yeni hamileyim , allahın izliyle doğumda kızım 3 yaş olacak ,yani sezeryenden sonra 3 sene geçmiş olacak , normal doğum yapma şansım var mı?Benim durumda olup normal doğum yapanlar var mı?