Dyygu-ky hiç yukarı çıkıyor mu peki. Ben bazen sırt üstü uzanıp elimle yukarı masaj yapıyorum o zamanda tam mideme çıkıyro midemi yakıyor 😤ama erken doğum falan mı acaba diye çok korkuyorum aşağıda durmasından. Sürekli uzanmak istiyorum herkeste kalk dolan yürüyüş yap doğum kolay olsun diyor. Ama canım çok acıyor ve hepsinden ziyade korkuyorum bir şey olacak diye