ferhpnar Kızlar bu ay ilk defa ovulasyon takibi yaptım.20. günde yumurtlama gördüm adetim 5 gün geçti beta verdim 0.166 çıktı ara ara sancım oluyor o kadar. Göğüs hassasiyetim çok fazla neden böyle olmuş olabilir sizce
Pamuk ferhpnar Geç döllenme olma ihtimalide var.Gogus hassasiyeti için bisey diyemem çünkü gebeykende degilkende göğüs ağrısı çok çekerim.
Pamuk ferhpnar Geç döllenme olunca yumurtaliklardan rahime ininceye kadar beta başlamaz. Ne zaman ki rahime kadar embriyo ulaşır beta artmaya başlar.