Kızlar 1 haftadır el ve ayaklarımda dayanılmaz bir kaşıntı var özellikle gecelerş vuruyor karaciğer enzimlerim temiz çıktı kadın doğum doktorum bir jel ve cetryn ilacı verdi. İlacı kullanmak istemiyorum bir kere kullandım korktuğum için devam etmedim. Benim gibi olup alerji ilacı kullanan var mı ?