35 haftalık hamileyim 7 aydır troit ilacı kullanıyorum çok şükür bu zamana kadar bir sıkıntı cıkmadı düzenli kullanım sağladım. Son ayım daha kullanmaya gerek yok elindekini bitir dedi doktor. Doğumdan sonra tekrardan görüşürüz dedi.
Her zaman ki gibi sabah aç karnına aldım ve bu ilacı kullanınca 30 dk boyunca yemek yemek içmek üzerine ilaç almak yok.
Daha demin kahvaltı tarzında birşeyler atıştırdım ve dalgınlığıma gelip troit ilacı içtim ve üzerine vitamin decavitimi içtim sizce bir zararı olur mu ?? Troit Değerlerim hep güzeldi ama 🥺 Aynı şeyi yaşayan varmı???