Merhaba herkese 6 haftalık hamileyim sağlık ocagına test yaptrıdım ve toxlosma ıgm 3.54cıktı doktur bebek icin zararlı dedi ilk 3 ayda cok riskliymiş tekrar test verdim bir hafta sonra cıkar dedi ama bir hafta hiç gecmiyor sanki zaman durdu eger hamileyken bulaştıysa bebegi alacagını söyledi benim durumumu yaşayan varmı aranızda cok ihtiyacım var güzel şeyler duymaya güzel anneler