Esoo0698 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum tek kullanımlık antibiyotik kullandım suya karıştırıp içtim. Ama dünden beri sürekli tuvalete çıkıyorum hem büyük hem küçük. Bu durumu yaşayan varmı iyi bişeymi bu ?
Susu_09 Esoo0698 bende dün gece içtim öyle bişey olmadı yan etki yapmış olabilir bazılarına ishal yapmış
Roro37 Esoo0698 ben de idrar yolu enfeksiyonu yüzünden tek kullanımlık antibiyotik içmiştim ama hiç bir sorun yaşamadım