Bussah Bugün kontrolde bebeğin boynuna kordon dolandığını söyledi doktor ama şal gibi atmış şoku değil dedi. Riskli olsa söylerdi dimi endişeleniyorum normal doğumu beklemeyip sezeryan mı olsam acaba. Kilosu gelişimi iyi doğsa bile küvöze girmez dedi
bebitomom Bussah canım normal kordon dolanması bile olsa 3 defa dolanmadığı sürece risk olmuyor acele etme ne kadar kalırsa karnında gelişimi o kadar iyi tamamlanır risk olsa doktor zaten direk sezaryen derdi
Urasali Bussah kordon dolanmasında bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum. Düğüm olmadığı sürece korkma demişti. İlk gebeliğimde bebeğimde 2 tur kordon dolanmış doğumda öğrendim bir sıkıntı olmadı şükür.