Bende yaptırmama kafasındayım ama idrarımda şeker çıktı. Yaptırdıktan sonra değerlerimin normal olduğunu gördüm ve kafa olarak çok rahatladım. Aynı gün yaptırmayıp 31. Haftasında yaptırmak zorunda olan ve bebeği önden giden bir gebeyle karşılaşınca iyi ki vaktinde yaptırmışımda dedim. Çünkü iki dilim baklava yemiş etkisi oluyor sadece. İçilmeyecek bir şey de değildi. Bence imkan varken önceden tedbirli olup yaptırmak mantıklı. Çünkü gebelik şekeriniz varsa diyet yapmanız gerekiyor.