gulsumd1 Kızlar merhaba 36. Haftada doğum yapanlar bebekleriniz küveze girdi mi 🙁 benim suyum azaldığı ve hiç bi şekilde artmadığı için 36. Jafta içinde doğumu başlatmayı düşünüyor doktorum
bitterciko gulsumd1 ben 36 ya doğum yaptım küvözde girdi ama kanda enfeksiyon çıktı yoksa girmeyecekti
323832 gulsumd1 35+6 da doğum yaptım benim bebegimde kuveze girdi ama kan şekeri düşüklüğü vardı bu yüzden tedavi olduk solunum sıkıntısı yoktu ciğerleri gelişmişti
bitterciko gulsumd1 yok hatta ben 1 hafta hastanede yanında kaldım 3 saatte bir emzirdim . Sarılık oldu ekstra o da Işın verdiler o süreci de yanında atlattım böyle