Bugün 8+0 olmuşuz , öğrendiğimde daha 4. Haftaya yeni girmişti , ultrasonda daha küçük görünüyor haftası . Yarın 3.kez randevumuz var kalp atışını duyacak mıyız merak ediyorum, ayrıca diğer kontrollerde 5+4 hafta falandı ve sadece kese görmüştük oda minicikti . Büyümüştür umarım 🙏🏻 sizler nasılsınız ✨