Narinsuu Kızlar normalde oluyrdu evet ama dün geceden beri bebek sağ tarafımda kaskatı doğum belirtisi olabilir mi inslalah. 39 haftalığım
Melisaka Narinsuu canım benimde sürekli sag tarafımda toplanıyor ama kısa süreli bugün doktor kontrolün vardı sancı dedi doktorum 4 gün sonra sezeryan dogumum var insallah
sade-Liyaa sade-Liyaa Kasılmalar düzenliyse eğer ve 3-5dk da oluyorsa doğum başlangıcı olabilir ama değilse bi doktora git istersen nstye falan bakarlar gününde gelmiş çünkü