meliiisoz Kızlar 37. Hafta olduğunda 38. Haftamı oluyor bazı doktorlar bu şekilde hesaplama oluyormus kafam karıştı🤦🏻♀️
meliiisoz Hilal2901 ah şimdi anladım çok teşekkür ederim 💖 erken doğum riskim vardı 37+5 e gün verdi bana göre neredeyse 39 oluyor dedi doktorum anlayamamıstım pazarteside nişanım geldi korkuyorum o yüzden😥