-cey-33 Kızlar ben 8 haftalık gebeyim 9 a girecem doktor kontrolüm olduğu ıcın karın kıllarımı aldım hemde makınayla bebeğe zarar verirmi lütfen acil yazın çok korkuyorum tedırgın oldum bebegım ıcın☹️
CaglaArtul -cey-33 makineyle Alman sorun olmaz ama tüğ dökücü vs önerilmiyor hamilelikte haberin olsun
Deletedmom_116 Kız alma kıl falan cogalair ben Dogurcam bak almadım hiç şimdi tek tük kaldı Kendiliğinden döküldü Aldıkça sıklaşir cogalir
My_Angels Deletedmom_116 bende ilkinde hiç almadım sonradan eskisi gibi oldu döküldüler hep şimdi 16 haftaligim yine fazlalasmaya başladı bu yazdığınızi görmeseydim vallahi bende alacaktım 😂vazgeçtim
Deletedmom_116 My_Angels Kiz Napcan alma bende kıllı hanzo olduydum 😂😂son zamanlar dokuluyo pasparlak oldu eskisinden daha iyi😂