Gul_dua İkinci kızıma 30 haftalık hamileyim.3.5 yaşında kızımın adı Başak mia ikinci kızıma.isim.onerisi alabilirmiyim.sevgili anne ve anne adayları.
Veraerdogan Gul_dua ben de 7 bucuk aylık hamileyim Kızımın adı İpek olacak zarif sade ve herkesin kullanmadıgi bir isim 😊