Kızlar 4 gun önce test yaptım beta değerim 84 çıktı. Acilde ki doktor değerin şüpheli olduğunu söyledi. Kadın dogum doktoru bebegin cok yeni olduğunu ve kese daha gozukmuycegini söyledi. Rahim duvarinda kalınlaşma var sıkıntılı gozukmuyor suanda dedi. Değerim normal mi ? İlk gebeliğim olduğu icin cok bilmiyorum.