Kubrayurek05 7 hafta 3 gunluk hamileyim kesem var ama bebegi göremedi boş gebelik olabilir dedi 1 hafta bekleyelim yoksa kürtaj dedi çok korkuyorum başına gelen oldumu
Selcanunal2004 Kubrayurek05 bence korkma canım Geç döllenme de olabilir Bende korktum senin gibi ama 6+4 de vajinal yoldan duydum kalp atışını Korkma bazen geç döllenme olabiliyor
Mavimi Kubrayurek05 ben ilk gebeliğimde 8+7de görmüştüm ama gördükten 5 dk sonra kaybettim maalesef kendinizi sıkmayın darlamayın kötü düşünmeyin geç döllennmedir görünür kimisi 10 haftda bile görüyor♥️
Atss0000 Kendini hic uzme ben burda cok gordum 8-9 haftalikken bebek goruneni insallah bidahaki haftaya görürsun minigini🥰
Kubrayurek05 @“Atss0000” bu yorumunuz beni o kadar rahatlattiki bende beklicem 2 hafta daha Allahtan ümit kesilmez insALLAH görebilirim
Kubrayurek05 @“Mavimi” 2 sene önce 14 haftalikken kaybettim bende simdide boş gebelik diyorlar rabbim yardimcimiz olsun ama bir ümit bekliyorum