Melike_21 Kızlar bende 1.53 üm ve ilk gebeliğim normal doğum engeller mi ,sizin doğumlariniz nasıl oldu nasıl geçti, boyum biraz minnak diye korkmuyor değilim açıkçası 🫢
Pnr_KMRC1 Melike_21 benimde ilk gebeliğim ilk takipli olduğum doktor boyum 1.70 olmasına rağmen boyun kısa normal doğum için dedi ben şok olmuştum doktor değiştirdim hemen boyla çok ilgisi yok demişti şuanki doktorum zaten boyumda uzun yani 😁
Hizligonzales Melike_21 korkmayin normal doguma engel degil brn 158im normal dogum yaptim annem mesela 150 ve kalp hastasi ona ragmen 3cocugunuda normal dogurdu engel degil yani.
3Tospikannesi Melike_21 Kız doğumun boyla alakası ne 😂 vajinadan çıkacak canım orası önemli 1,53 boyum 2 çocuk doğurdum ( normal doğum) 3.yolda inşallah bunu da normal yapacam 🥰 boyumuz değil işlevimiz önemli 😁 Rabbim yardımcımız olsun sağ salim sağlıklı şekilde kucağımıza alalım ❤
Aysukuzey06 Melike_21 ben 1.53 boyundayim bundan 6 sene önce 55 kiloyla ilk normal dogumumu yaptım. Simdi 2.ye hamileyim 64 kiloya ciktim yine normal icin bekliyoruz. Bu islerin uzunu kisasi yok çatın musaitse önce normal icin ugrasiliyor zaten 💙
Busenil Bende 1.50 yim şuan 34 haftalık hamileyim henüz doğumla ilgili bişey söylemedi doktorum bana normal doğumu engellemez diye düşünüyorum öyle olsa söylerdi heralde ama taşıması çok Zor 🙈 13 kilo aldım ama nefes alamıyorum artık karnım çok büyüdü 🥺
Pnr_KMRC1 Melike_21 bir daha asla gitmedim zaten iki defa gitmiştim gebeliğin başında şuan doktorumu buldum😁🫶🌸
Zeyneppp-22 Bencede normal doğumun boyla alakası yok Sadece biraz güçsüz olabilirsiniz normal doğum için zorlanırsınız onun için demiştir bnde 1 60 boyum 34haftalık hamileyim doktorum normalden yana sezeryan asla önermiyor bir sıkıntı olmazsa inşallah 🤲
Melike_21 Zeyneppp-22 bana da hiç boyla ilgili bir şey demediler zaten de ben yine sorayım dedim şuan hatta normal doğum görünüyormus
3Tospikannesi Melike_21 çok rahat geçti illaki sancı ağrı oluyor 1.doğum kızımda gece 3 te hastaneye gittim yatışım yapıldı biraz ağrı açılma ile uyuya kalmışım 😁 uyandım sabah 7 kalkarken suyum geldi 5 sn içinde doğdu kızım 2.doğumda oğlumda geceden biraz suyum geldi bende iltihap olmuş gündüzü krem vermişti doktor o etkisini gösterdi sandım 😁 uyudum sabah 9 oldu devam ediyordu sağlık ocağına gittim doktor suyum olduğunu söyledi eşim geldi hastaneye gittik saat 10 da yatışım yapıldı 11 de oğlum doğdu Bakalım bu tospikte doğum hikayem nasıl olacak heyecanla bekliyorum 😁
Zeynep_1997 Melike_21 normal doğumda boya değil de çatı darlığına bayılıyor bebeğin kafasına ve kilosuna bakılıyor ona göre karar veriliyor
CeydaST Melike_21 minyon olup çok güzel doğuranlar var çevremde inşallah senin de doğumun kolay olur ben de bekliyorum valla her an doğurabilirim 38 i geçtik 🙈 Rabbim sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin
papatyaseveranne Melike_21 bende aynı boylardayım. 1.55. Bir kızım var normal doğumla doğdu. Şimdi ikincisine hamileyim yine normal görünüyor dedi doktorum şu an. Boyla bir alakası yok bence 🌸