nursanyildiz Hanımlar 10 haftalık geleyim tüp bebek ile hamile kaldım 7. Haftada prolutona başladım ve 34.haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi sizcede çok uzun bir süre değil mi aşırı ağır bir iğne rahatsız ediyor
esraEb nursanyildiz doktorunuza güvenin. Ben de kullandım haklısınız ağır bi iğne ama doktorumuza güvenmeliyiz. İçiniz rahat değilse başka bir doktora da danışın
Mhmt1234 nursanyildiz valla bende üç aya kadar kullandim çok ağır bir iğne gerçekten kalçalarım ağırdı ama çok faydası varmış bu iğnenin ben özel takipliyim başka özelde başladım buna sonra 12+3 de başka bir özel doktora gittim oda dedi faydası var zararı yoktur ama dördüncü ayimda bıraktık şükür valla yoksa gerçekten zor rabbim yardımcınız olsun inşallah sağlıklı alırsınız kucağınıza
Hnd3535 nursanyildiz proluton depot dediniz sanırım. Bende önceki hamileliğimde vurulmuştum uzun süre. Evet yağlı bir ilaç ama faydalı ona güvenin. Benm göbekten progestan dex yapıyorm sabah akşam. Kanama oldu gecen gün proluton depot vuruldu gecti hemen. zaten haftalık vuruluyor. Bebişlerimiz için katlanmalıyız herşey onlar için sabredin sonu güzel olsun
nursanyildiz Mhmt1234 evet benimde duyduğum 3 4 ayda bırakıyorlar ama benim 8. Aya kadar süre çok uzun geldi aynı zamanda hergun kan sulandirici iğne ve hanım var
nursanyildiz Hnd3535 3 günde 1 vuruluyordum yeni dün haftada 1e düşürdü benimde enox var hergun 1 adet vuruluyorum
Gulbahar3453 34 den sonra igneyi birakinca ne zman dogum yaptiniz acaba benim rahim agizi kisaligi var en basindan beri igne vuruluyorum
Hnd3535 nursanyildiz benimde var. kanama olunca benm kan sulandıcıya ara verildi kanama gecince tekrar yapacağım