Selinakbas Kızlar sabah kol ağrısı ile uyandım ve daha sonra kalbimde çarpıntılar olmaya başladı 13+4 haftalık gebeyim başınıza böyle bir durum geldimi açıkçası cok korkuyorum dinlendim ama geçmedi de.
Masalmina1233 Selinakbas ben de çok var çarpıntı şimdi bile oluyor bide son haftalarda çok artı kalbim güm güm atıyor çok yorucu ama kalbim sanki sürekli boğazımda özellikle yemekten sonra başlıyor 😑
gokcetugumm Selinakbas taşikardi var büyük ihtimal doktorunuza sorun yada psikolojik olabiliyo kendimden biliyorum çünkü doktorum hamilelikte de yaşayabileceğimi söylemişti
Bsra-27 Selinakbas hamilelikte çok sık olan bi durummuş kalp hem kendin hem bebek için ayrı attığı için olabiliyomuş ama tabi psikolojikte olabilir benimde oluyo psikolojik panik ataktan dolayı taşikardi var strese bağlı bide vitamin değerlerine baktır kansızlıkta yapıyo
Selinakbas Masalmina1233 Yemek konusunda çok dikkat ediyorum olabildiğince ama maalesef ritim bozukluğu çıktı kalbimde :(
Selinakbas defneemom Tansiyonum hepsi çok iyi geldi kalp atışım bugün acilde 110 geldi kalp ritim bozukluğu çıktı pazartesi günü holter takılacak salı gününe kadar 🤦🏻♀️
Selinakbas Alyfs02 Kol ağrısı ile başladı sonra ağrısı kalbime vurdu bugün de acilde EKG çekilince ritim bozukluğu çıktı
KadriyeSoyucok Bendede çarpıntı çok yemekten sonra artıyor doktor normal dedi çok rahatsız olursan ilaç verebilirim ama önermiyorum dedi ama yemek yemeğe korkar oldum kalbim ağzıma geliyor 😒
Freyan Benim de asiti carpintim oluyordu biraz hafifledi ama bitmedi bazen anı kalktigimda yol yürüyüp yorulduğumda oluyor ilk zamanlar yatarken bile gup gup yapardı kalbim aha şimdi durmak derdim o derece biraz hafifledi 18.haftadayim
Selinakbas Freyan Valla daha önce kalp sorununuz yoksa normal diyor doktorlar ama varsa tehlikeli diyorlar
Selinakbas Masalmina1233 Varmışta şimdi pazartesi günü holter takacaklar onun sonucuna göre olacak tedavi ❤️
Masalmina1233 Bsra-27 ilaç la tedavi ediyorlar sanırım düZelen bile var ilaçla bide stres yapmicaksın asla
Bsra-27 Masalmina1233 stres nasıl olmasın illaki oluyo maalesef üstelik anksiyetem var benim çarpıntılarım bu yuzden