Dila23 Merhaba ben hamileliğimi 61 kilo ile başlamıştım. Şuan 19 haftadayim 65 kilo oldum. Doktor çok almışsın diyor. Beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum , tatlı yemiyorum ama kilo hızlı artıyor ( aynı durumu yaşayan var mı
Beyazeller Dila23 Ben 7 kilo vermiştim . 3 ay belki daha fazla sürekli kustum . Şimdi 34. Haftayım 6 kilosunu geri aldım
Avukatanneee Dila23 canım bende 26. Haftaya giticem 7 kilo aldım ama dikkatli gitmeye başladım bu aralar. Çünkü kontrol zor oluyor hafta ilerledikçe biraz daha kontrollü gitmekte fayda var.
Cemremom Dila23 18+4 üm 66 ile başladım 70 kiloyum şuan bencede abartılacak bir durum yok kilonuz normal bebeğiniz kaç gram acaba o ileri de gittiği için doktor çok demiş olabilir
Zekiye45- Selam bende 9+2 haftalıkım bende 61ile hamile kaldım şuanda 63 oldum iştahsızlık var ama kusmam yok yiyorum yinede ama dediğim gibi böyle hemen kilo alan varmı
ragi7012 Dila23 5 ayda 4 kilo almissiniz bunun nesine cok dedi anlamadim tabii sekeriniz tansiyonunuz normalse
Ebus2045 Dila23 21 giricem henüz hiç almadım ama iştahım inanılmaz kesilmişti 1 ay önce gittim kontrole 3 kilo vermiştim. Şuan iştahım açık olduğu için verdiklerimi almisimdir diye düşünüyorum
Mavigozunannesi Dila23 son 3 ayda çok kilo alınıyor ödem oluyor o sebeple dikkat etmen için demiştir ben 16 hafta olacak 4 kilo aldım ama 48 le hamile kaldığım için suan tam ideal oldum bence suan ama hiç dikkat etmiyorum saat farketmez yerim gece gündüz malesef 16 kilo falan alıyorum 3. Doğumum hiç çok aldin falan demedi Dr um oncekilerde ama şimdi daha bilinçli olduğum icin suya önem veriyorum gerçekten son 1 aya girince aşırı ödem ve kilo çifter çifter geliyor o sebeple son döneme ne kadar dikkatli girersek okadar iyi