Gldekpnci Valla benim 23-24den beri öyle ilk olduğunda galiba üstüne yattım geçer diye düşündüm 30. haftadayım hala aynı sabahları kıtlatmadan ellerimi kullanamıyorum uzun süre sabit durunca ağrı acı yapıyo hatta ani hareketlerde çok fazla canım acıyo bunun için doktora gittim magnezyum önerdi karpal sendromu dedi doğurunca geçermiş istersen atel takalım dedi ama ben istemedim iki bileğime de takılsa hiç rahat hareket edemem diye