Arkadaşlar dünden beri vücudumda bir rahatlama var. Hergün muhakkak kasıklarımda bir hissiyat,kramp tarzı birşeyler olurdu oh derdim..
Ama dünden beri bi hafiflik,orada hissiyat yok sanki hamile değil gibiyim.. 7+4 gebeyim bu arada..
Daha önce düşüklerim de var 1 kızım var çok şükür 🙏
Böyle birşey yaşayan var mı Kalbimi durdu diye düşünüp duruyorum yarına randevu aldım 😕