eliftalay kimyasal gebeliği ilk defa okudum az önce. adetim sadece bigün gecikti beta hcg 175. sıkıntı yoktur değil mi
Sevgi56 eliftalay hayır sıkıntı yok hamilesin, iki gün sonra tekrar yap iki katı yükselmişse sağlıklı gebeliktir
myangelson eliftalay değer gayet güzel 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver düzenli artış takip edilmeli en az %66 oranında artış olduğu zaman sağlıklı kabul ediliyor genelde