sedanurbelik Merhaba 5+0da 300 beta değerlerinde kesesini görebilen annişimiz var mı dün 175 çıktı muhtemelen yarına 300lerde olacak ama kese göremeyiz diye doktora gitmeyip beklesem mi bilemiyorum
Nur_50 sedanurbelik benim ilk gittiğimde adetimin 3. Günüydü beta 772.5 çıktı doktor 5 haziran çağırdı