Elif3333 bende 1 aylım rapor almıştım 6,000 küsür yatırmıştı sgk , asgari ücret üzerinden belli bir kesinti şeklinde yatırıyor sgk maalesef tam maaş vermiyorlar 😒😒 doğum izninde de böyle olacak yani saçmalık 😒
Bazı firmalar kendisi maaşını yatırıyor kesinti yapmıyor sgk dan yatanı kendileri alıyolar ama çoğu firma ilk şekildeki gibi