Ceydanur12 Merhaba hamişler ben daha yeni hamileyim 4 haftalığız kahverengi akıntı geldi iki kere kasık ağrım var (akıntı gelmeden önce de vardı) normal mi korkuyorum biraz ?
Sermec27 Ceydanur12 benim de 4 haftada başladı kahverengi leke 4+4 bitti 5 haftalık hamileyim progestan kullandım şükür geçti
Gonulaydoganhaste58 Bnden de aynı şekilde gelmişti 6 gün boyunca kahverengimsi bi akıntı bi sıkıntı çıkmadı doktora gittim dinlen istirahat et dedi
Ceydanur12 Teşekkür ederim internette yazanlar insanın beynini bulandırıyor yok düşük falan Allah korusun 😥