ozgshnn-2 kızlar acilen doğum yapmam gerekti tansiyonum fırladı b anda.Bebek zaten gelismiyodu anne karnında.2.300 kilo doğdu çok şükür kuveze falan alınmadı.Sizce ek olarak mama da vermeli miyim ?
Puhu_ishak ozgshnn-2 öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün 🥰 bence bu konuda hemşireleri dinleyin onlar en doğru yonlendireceklerdir annesi
zeynozey ozgshnn-2 ay çok şükür yanınızada💓💓 mamaya hiç başlama emzir sürekli emzirdikçe sütün artar, zaten ilk günlerde bebeklerin midesi minicik yeterli gelir sütün inşallah mamayı düşünme bile bence emzirme odaklı ol hep, bebek için sütün şifa