Merhaba herkese, 8 haftalık hamileyim işimden istifa etmek istiyorum restoran olduğu için kokular falan aşırı aşırı zorlanıyorum dayanamıyorum. 1 sene oldu işe başlayalı hamilelik sebebi ile çıksam ihbar süresini doldurmam gerekir mi bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz