Elisanne Neden kendi sancınız beklenmiyor? 39′dan sonra da gelebilir bebek, 41′e kadar yolu var. Benim biri 41+5 (suni sancı ile başlatıldı) biri 39+3′te (kendi sancımla) doğmuştu. 38 küsürken açılma olmazsa seseryana dönebilir doğum. Riskli bir durum mu var, bebek ağırlığı, vb?