Mediha99 Kızlar bu hastaneye giden, muayene olup doğum yapan doktor öneriniz memnuniyetiniz nedir? Muayene ücreti nedir
Mrlsoykrn Mediha99 Ben oraya gidiyorum doktorum yavuz teoman en son 500 liraydı muayene zam gelmişmi bilmiyorum 2 çocuğumdada onda doğum yaptım memnunum ben ☺️
Sedefibrahim Mediha99 gereksiz pahalı kadın doğum için değil de başka bişey için gitmiştik ben beğenmedim evimde çok yakın ama Çamlıca medipole gidiyorum bana göre Medipol bin basar ama fiyatları aynı hatta bölge daha yüksek gereksiz pahalı
Sevgierkan Mediha99 ben ilk dogumumu orda yaptıydım öZlem hanımda gayet memnundum ama şimdi nasıl bilmiyorun canm
Deletedmom_79 Bana yakın o hastane sorunuzun cevabını bilmiyorum arada farklı konulardan gitmiştik ama sanki baya pahalı gibi geliyor o hastane, yani her yer artık çok pahalı ama sanki bölge böyle gereksiz pahalı gibi bilemedim de, siz gittiniz mi daha önce
ddeemmeett Ben pınar çakmaka gittim muayene ücreti 500 lira, kendisi ilgili bir doktor tavsiye ederim
Gamze-krbga Mrlsoykrn merhaba bende o hastaneye başlıyorum ama doktoru tavsiyeye göre seçmek istiyorum bi tavsiyeniz var mı acaba :)
Mrlsoykrn Gamze-krbga ben yavuz beye gidiyorum ama pınar hanımda sevil hanımda çok çok memnun kalan var
Gamze-krbga Mrlsoykrn teşekkür ederim :)) birkaç kişi var onlar başka hastaneye gidiyor onlar da özel ama eşini yanına almıyorlarmış bu hastane de öyle mi acaba yoksa bebeği eşim de görebiliyor mu acaba? :)
Mzzz Ben sevil hanıma gidiyorum muayne ücreti 500 TL doğum ücretleride sanırım sezeryan 10 bin TL ama normal doğumu hatırlamiyorum bir tık daha düşüktü🙏 muayneye eşlerde alınıyor paravanının arkasından ekrandan görebiliyorlar🙏🙏
Mrlsoykrn Gamze-krbga rıca ederim cnm ama bnm galiba son gidişim olacak 650 lira yapmışlar muayenesi çok abartı bence
Sedakaya53 Mediha99 ben o hastahaneye gidiyorum tavsiye uzerıne rukiye sedef kılıç ‘a gitmiştim . Oldukça ilgili bir hekim herseyını anlatıyor . Şuan 10 haftalık olduk sanırım hep rukıye hanımla devam edecegım muayene ücreti 500₺idi
Baby34_ echeveria ben oraya gidiyorum pzt gunu dogumum olucak allah izin verirse muayene ucreti guncel 650 tl dogum ise normal 11.5 sezaryan 13.5 istege bagli 19 bin ve cok gereksiz pahali
Sedakaya53 2512tugbaclk evet devam ediyorum çoğu zaman devlete arada yine tukiye hanıma gidiyorum ben cok memnunum kendisinden