Sennuraslmelek Merhaba kızlar dün doktor gün verdi 20 Haziran sezeryan olucam bana batın korsesi al dedi ve anestezi için kan aldılar korse kullanan warmı doğumdan sonra
Eceee Sennuraslmelek ilk doğumda sezeryan sonrası hemşire getirip takmıştı hastane veriyordu sanırım şimdi nolcak bilmiyorum 🤷♀️ her hastane doktor farklı
becbz Sennuraslmelek biraz bünyeyle alakalı sanırım ama hiç korse kullanmadım göbeğim de hep gitti eski kiloma döndüm resmen
Eceee Sennuraslmelek büyük bir ihtimalle öyledir bende kendileri takmıştı ilk doğumum Bursa’da idi şimdi Adana’da yapıcam bakalım ne olacak 😊
Eceee Sennuraslmelek bence daha iyi olmuştu çünkü ilk yürüyüşte yoktu organlarım düşüyor gibi hissediyordum ondan sonra taktılar kalktım hiçbir şey hissetmedim daha rahat oturup kalktım