Fatimanur Turna44 evet bende yeni öğrendim bu ismi ilerde inşallah bir kızım olursa koymayı düşündüğüm bir isim ☺️
Suleaydogan1 Turna44 eflin koyacağım ben 🌸 ecrinle de çok uyumlu olur. 2. Kızım olursa elfin ya da eslin size de fikir olsun🌸😘