Eceee Turna44 Adım Ece 😂, Eliz, Efnan, Elisa, Ela, Esila, Erva, Ecem, Eflin, kızıma düşündüğüm bir isimdi Eva 🩷
Tugraseda Turna44 eylülde doğumum olucak eğer kız olsaydı eylül koyardım. Çünkü tanısma ve evlilik tarihimizde eylül, benim için anlamlı yani
Turna44 Duyulurum gerektiği için değil uyumluları görünce hoşuma gidiyor. Mesela Bi akrabamız var 3 oğlu var isimleri mehmed Akif ersoy 😀 seviyorum böyle uyumlu olanları
Turna44 Burcum bende Eva yı çok beğendim sonra kız kardeşim ana okulu öğretmeni. Meğer Eva orda kullandıkları simli renkli kağıtlara deniyormuş beni soguttu isimden 😀
3Tospikannesi Turna44 Ecrin’e Ecmel yakışır bence 😁 Benim kızımın adı eylül hira doğacak olan 3.çocuğum da kız eslem mira olacak adı inşallah ablasıyla uyumlu olsun 🥰🧿 sağlıkla gelsinler inşallah
EsraDabakzkal Bir oğlum var ismi Eser. Şimdi kızım olacak inşallah. Ona uyumlu bir isim arıyordum bende. En uyumlu Eliz gibi geldi. Konuyu takipteyim 👀