Aysegulinanc Gkcgkr benim gittiğim hastane de 50 tl sizin ki biraz pahalıymış son haftalar da sık sık giriliyor
Narinsuu Gkcgkr benm giriş sadece 520 lira ekstra ücret alacaklar diye korktum ama almadılar çok şükür 😅
mercimekkoftesi1 İlk hamileliğimde ücretsizdi de ikincisinde 50 lirayla başladım son ay da 70 lira ödüyordum