Kızlar selam dün doktora gittiğimde doktor bebeğin 1 buçuk hafta kilo ve boy hesaplamasına göre önden gittiğini söyledi daha önce detaylıda da aynı şeyi söylemişlerdi 28+4teyiz şuan bebek 1.530 kilo ve 40 cm boy uzunluğu . Doktor herhangi bir risk olmadığını söyledi sadece kullandığım vitaminleri kesti o kadar ama benim kafam karıştı bu durumda bebek erken mi doğar bana verdikleri tarihe göre yani ? Bu durumu yaşayan oldu mu hiç