ikranurkutay Arkadaşlar 5+3 günlük hamileyim 2 gündür kasık ağrım yok oldu progestan ve aspirin kullanıyorum kahve lekelenmemde yok herşey yoluna girmismidir sizce 🥲🥰
aaaa-123 ikranurkutay kaşık ağrınız olması çok normal. Benim o zamanlar çok ağrım oluyordu adet ağrısı gibi
YuvarlanamayanPaanda ikranurkutay olmasıda normal olmamasıda normal kuzum benım tehlikem yok ama kasık ahrım var
ikranurkutay YuvarlanamayanPaanda anladım canım teşekkür ediyorum 🥰 sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🥰