ddilaraas Kızlar baskı hıssedıyorum bazen arkaya bazen öne kasık ağrım ara ara olıyo ama çocuk aşırı sertleşip toplaşıyo hareketlerinde azaldı aynı durum olan var mı normal midir gitsem mi acaba Doğumla ilgili bit şey olabılır mı yada açılma falan
Elisanne ddilaraas Merhaba çok normal bende aynı durumdayım 37+6 haftalık gebeyim. Bebek aşağıda olduğu için baskı yapıyor. Ve doğuma hazırlıyor vücut kendini.
Haticezk ddilaraas hareketleri 2 saatte 10 defa ediyorsa sıkıntı yoktur diyor doktorlar bu haftalarda yerleri daraldığı için hareket azalıyormuş. Ama çok çok azsa hareketi suyu azalmış olabilir su önemliymiş bu haftalarda onu en iyi sen anlarsın zaten bir tuhaflık olup olmadığını. Sertleşme de çok normal artık doğum vakti yaklaştığı için oluyor öyle benim bebek hareket ettikçe vajinama bıçak saplanıyor resmen mesela çok zor son günler
cocuklarimcanim ddilaraas pazar günü böyle yaşadım sancım tuttu sanmıştım pzt dr gittiğimde kanala girdiği için oluyor dedi Dr kasılmaları normal kanala iyice yerlesiyormus açılma sancı çıkmadı ama bebeğin kasılmalarini gördü bı sorun yok ki ayın taaa 11ine sezeryan günü verdi
lilamor_ ddilaraas kontrolünüz ne zaman tabiiki gidin doktora doğum yaklaşmış ne olup olmadığını öğrenir ona göre davranırsınız içiniz rahat eder. hayırlı haberler alın inşallah.