Kızlar hepiniz beni biliyorsunuz aranızda bu konudw bilgi sahibi olan arkadaşlarım varsa benimle fikrini paylaşabilirmi pazartesi günü 36+2 de nişanım geldi yarın tam 37 hafta olucam ve pazartesinden bu yana gelmeye devam ediyor yarın kontrolüm var normalde haftaya sezeryan planlamıştık ama nişandan sonra ben her an gelecek diye korkuyorum bir kaç gün önce almasını istiyorum doktor sizce yarın kontrolde açılma vs görürse alırmı nişanıda görüyorlarmıs sanırım 🥺