Farasc ben çok yoruldum ev taşıma durumu oldu çok inip çıktım merdiven ağır kaldırdım ona bağladım ama bir anda mı oluyor sizinde böyle normalken bir anda aşşağıda batma oluyor bir baskı bebeğimde dikiyor kendini itikliyor böyle benim doktorum yok burda şuan başka doktorda istemediğim için gitmedim ama siz bir gidin bakalım ne diyecek doktor sağlıkla gelsinler inş ama daha erken bizim 2 3 hafta daha beklesin bizim bebişler