Kızlar önceden bahsetmiştim 1 tane sağlıklı evladım var çok şükür ondan sonra 2 kere yaşadığım hamilelik de kürtajla sonuçlandı ikisi de 9 10 haftalık kalp durması oldu doktorlara göre bu normal ben yine de bütün testleri yaptırdım . En son kürtajımda çocuğu genetiğe yollamışlardı orda çocuk da trizomi çıkmıştı yani kromozom bozukluğundan dolayı kalp durması olduğu ama kesin olmadığı raporlanmıştır. Eşimde bende kromozom analizi yaptırdık çok şükür temiz çıktı. Bende kan pıltılaşmasıda gözükmüş ama ondan kaynaklı ölüm olmadığı görülmüş dedi doktor.
Trizomi çıkması tesadüfte olabilir tekrarlayabilir de dedi doktor bunun bi önlemi yok
Ben şuan aspirin kullanmaya başladım hafta da 3 4 gün içmemi önerdi hamilelik olunca iğne başlayacağız dedi.
En son kürtajdan tam 6 ay geçti ben tekrar hamilelik istiyorum fakat çok korkuyorum oğlum hergün kardeş soruyor kardeşim olsun diye ağlıyor ama tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum başına gelenler var mı nasıl bir tedavi yol izlediniz doktorlar çok tatmin edici konuşmuyor ne gibi ilaçlar kullandınız lütfen bana bi yol gösterin