Gule_123_123 Betulomay_ hastaneye sordum şimdi 120tl dediler Randevu falan mı almak lazım onu sormadım ama ya
Tire35 Gule_123_123 bende ilk nstme gireceğimi muayeneye gelince öğrendim şimdi yönlendiriyorlar 120₺
Tire35 Betulomay_ valla bana da yüksek geldi bazı özeller ücretsiz bazısı 50-80 civarı oluyormuş ama burda böyle sanırım
Betulomay_ Tire35 üzdü… ne yapalım artık her muayene de nst oluyor mu bir de hangi haftadan sonra başlanıyor ☺️
Tire35 Betulomay_ 34. Haftadan sonra istiyorlarmış 10 gün sonra tekrar gidicez nasipse öğrenicez bizde bilmiyoruz Malesef