Cansu3yldrm Doğum ücretlerini bileer yazabilrmi.?? İkizlerde daha fazla ücret aldıklarını duymuştum doğrumu kızlar çoğul gebelik yapan arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşırsınız.??
_Daydreamer_89 Cansu3yldrm 11 bine paket vardı bizim 2.bebeğe 1500 gibi bi ücret alıyorlar özel hastanede sezeryan doğum yaptım
Birikii Evet normal tek doğumla aynı değil benim hastanede öyleydi ikiz gebelik fiyatı aldım 6500 ödedim geçen ekim