Bahooo canım ben 20 haftalikken olmuştum 20 den sonra oluyo diye biliyorum bence olmalısın bir zararı olmuyo zaten ben hissetmedim bile sonraki günler falan hiç ağrimadi gayet normaldi ..olmanı tavsiye ederim ..ne kadar şimdi hastane ortamı daha hijyenik olsa da riske atmaamalisin her anı göz önünde bulundurmalisin