asileasel cocuklarimcanim rabbim büyük emin olunki bende tek başıma doğuma girdim heşey tek yaptım rabbim dilerse herşey olur
Gizemmiray35 asileasel üçüncüyü olucam bende Allah nasip ederse bende korkuyorum herhalde her doğumda bu korku oluyo Allah yardımcımız olsun inşallah
Asistan-mom Eltim 4 sezeryan oldu hepsi de 1 buçuk yaş arayla üst üste oldu Şükür iyi gecti toparlandı korkmayın sizler de inşallah kolay atlatırsiniz dualarım sizinle Ben de 3 sezeryan oldum 1 ve 2 sinin arası 4 yıl 2 ile 3. Arası 7 yıl idi