4Nur123 Haftadayım ve normal doğum bekliyorum sizce üniversite hastanesinde mi doğum yapayım yoksa devlet Hastanesi’nde mi yapayım kontrollerimi üniversitede yaptırdım ama çoğu tanıdığım üniversitede zorlanırsın devlette doğum daha iyi olur diyor kafam karışık