Kızlar bugün görüş günümdü, su fazlalığı olduğu soylendi ilk kez duydum böyle bir şey 🤲 cumartesi günü tam 41 haftalık oluyorum yatışım yapılacak ve suni sancı verilecek… İnşallah sağ salim rahatlikla kucağıma alırım🤲 önerileri ya da suni sancı alanlar su fazlalığı yaşayanlar bilgi fikir verebilir mi💜